عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu

/5

توضیحات محصول

عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu عطری است با رایحه گرم و تند .این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد پچولی ابسولو- Tom Ford Patchouli Absolu عطری است زنانه و مردانه و خاص.

سایز100 میل
طبعگرم و تند
گروه بویاییچوبی 
عطار 
جنسیتزنانه و مردانه 
نوع عطرادو پرفیوم
فصلفصول سرد
ماندگاریبسیار طولانی مدت
پراکندگیبسیار خوب

ارسال رایگان

ارسال در سراسر کشور

تخفیف‌های ویژه

بهترین قیمت بازار

اصالت کالا

عودت کالا تا 7 روز

پشتیبانی آنلاین

گفتگوی زنده و سریع

توضیحات

عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu

عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu عطری است با رایحه گرم و تند .این عطر در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد . تام فورد پچولی ابسولو- Tom Ford Patchouli Absolu عطری است زنانه و مردانه و خاص .

عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu
عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu

عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu،محصولی کاملا چوبی است . اصلی ترین ویژگی عطر پچولی ابسولو مشترک بودن آن برای خانم ها و آقایان است.

این عطر عطری است تلخ و رسمی که شروعی تند و تیز و کمی گرم از رایحه گیاهی نعنای هندی دارد که شیرینی ضعیفی از مشک را نیز میتوان در کنارش استشمام نمود. با گذر زمان از تند و تیزی نعنای هندی کاسته شده و حال حالتی تلخ، کمی چوبی و همزمان مرطوب و خاکی پیدا میکند که در کنار شیرینی ملایم مشک ترکیبی تلخ و شیرین، چوبی، گیاهی و بسیار شکیل را به وجود می آورند.

وقتی به شیشه‌ی تام فورد پچولی ابسولو دقت کنید، یک پلاک طلایی‌رنگ را می‌بینید که روی آن نام تام فورد و در زیر آن نام پچولی ابسولو حک شده است. در بطری تیره‌رنگ پچولی ابسولو مثل یک چتر روی آن سوار شده و هارمونی جالبی با بدنه‌ی آن ایجاد می‌کند.

  • رایحه ها : گیاه پاتچولی 

خرید ادکلن اورجینال از فروشگاه عطر لیلیوم 

لینکهای مرتبط:

عطر تام فورد پچولی ابسولو | ادکلن تام فورد پچولی ابسولو  | تام فورد پچولی ابسولو | ادکلن تام فورد پاتچولی ابسولو | Tom Ford Patchouli Absolu

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “عطر ادکلن تام فورد پچولی ابسولو-Tom Ford Patchouli Absolu”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *